| | | | | | | Fotografia | | | | Zamów | | |
Ślizgi stykowe szyn, 2 szt., Piko 36110, skala G (1 Oferta) Szczotki stykowe do torów G 2 zestawy ze sprężynami i śrubami. Dane techniczne: Klasa wiekowa: Od 15 lat · Rodzaj modelu kolejowego: Akcesoria · Skala modelarska: G · System zasilania: DC |
|
od PLN 24,37* za szt. |
| |
Zestaw startowy BR 80 z 2 wagonami towarowymi G PI (1 Oferta) Zestaw startowy BR 80 z 2 wagonami towarowymi G PI Wymagana powierzchnia 1400 x 1400 mm W skład zestawu wchodzi: 1 lokomotywa parowa BR 80 z funkcją zmiany świateł zależną od kierunku jazdy. Lokomo... |
|
od PLN 1 227,10* za szt. |
| |
Zestaw kół, plastikowe, 2 szt. Piko, skala G (1 Oferta) Zestaw kół z plastiku, 2 szt., skala G, PI Do wagonów Piko (rozmiar G) Dane techniczne: Klasa wiekowa: Od 15 lat · Rodzaj modelu kolejowego: Akcesoria · Skala modelarska: G · System zasilania: uniw... |
|
od PLN 50,56* za szt. |
| |
|
|
od PLN 18,87* za szt. |
| |
Zestaw kół AC, 10, 3mm, Piko, skala H0 (1 Oferta) Zestaw kół AC w skali H0 Wyposażenie: Zestaw składa się z dwóch kół o profilu zgodnym ze standardem NEM 340. · Mosiądz niklowany na czarno · Podparcie przegubowe Dane techniczne: Długość osi: 24.4 ... |
|
od PLN 12,69* za szt. |
| |
Zestaw kół AC 11,3 mm, Piko, skala H0 (1 Oferta) Zestaw kół H0 AC Wyposażenie: Złożony z 2 kół z profilem wg NEM 340 · Mosiężne, czarne, niklowane · Podpora holowania. Dane techniczne: Długość osi: 24.4 mm · Klasa wiekowa: Od 15 lat · Materiał iz... |
|
od PLN 12,68* za szt. |
| |
|
|
od PLN 902,53* za szt. |
| |
|
|
od PLN 49,09* za szt. |
| |
|
|
od PLN 89,32* za szt. |
| |
Wagon restauracyjny IC DB AG PI w skali H0 (1 Oferta) Wagon IC DB AG w skali H0 Wyposażenie: Kolorystyka ICE · Dyszel NEM z sprzęgiem łukowym Dane techniczne: Długość ze zderzakami: 264 mm · Epoka: V · Klasa wiekowa: Od 15 lat · MODELOWANIE PROJEKTU W... |
|
od PLN 117,51* za szt. |
| |
|
|
od PLN 132,38* za szt. |
| |
|
|
od PLN 222,06* za szt. |
| |
|
|
od PLN 87,77* za szt. |
| |
|
|
od PLN 87,56* za szt. |
| |
|
|
od PLN 72,30* za szt. |
| |
|