arrow-downburgerchev-downclosedepartmentdownloadglobeloaderlocationloginmagnifiersearchuser facebooklinkedintwitterxingyoutube atbechczdeesfrgbhuieitnlplsk

Zamawianie

Proces zamawiania w Mercateo odbywa się następująco:

Proces zamawiania

Aby dokonać zamówienia, należy zalogować się do konta „Moje Mercateo”. Aby przejść do strony logowania, kliknij tutaj.

Wybierz produkty, które chcesz zamówić. Informacje o wyszukiwaniu artykułów i filtrowaniu wyników wyszukiwania znajdziesz pod ‚Zakupy w Mercateo’. Kliknij na stronie wybranego artykułu ‚Włóż do koszyka zakupów’ lub zaznacz artykuł z listy i kliknij zieloną ikonkę koszyka zakupów, aby dodać produkt do koszyka. Umieszczenie artykułu w koszyku nie oznacza jego rezerwacji!

Kliknij na ikonkę koszyka zakupów po prawej stronie paska wyszukiwania, aby zobaczyć jego zawartość. Następnie kliknij na „Przejdź do kasy”. Na kolejnej stronie wybierz swój adres na fakturze/adres dostawy oraz wybrany rodzaj płatności. Możesz również podać kod promocyjny swojego bonu towarowego, jak również swój numer zamówienia oraz miejsca powstawania kosztów. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i kliknij na „Wyślij zamówienie”.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania Twojego zamówienia. Dane Twojego zamówienia możesz zobaczyć także pod „Moje Mercateo” w Twoim „Archiwum zamówień”.

Gdy zamówiony przez Ciebie towar opuści magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysłania towaru.

Anulowanie zamówienia

Zamówiłeś/aś niewłaściwy artykuł? Wolisz jednak zamówić inny produkt? O ile zamówiony towar nie został już zapakowany, zwykle zamówienie można anulować. W tym celu skontaktuj się jak najszybciej telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta Mercateo.

Najczęściej zadawane pytania

Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody. Klienci indywidualni nie mogą niestety u nas zamawiać.

Aby udostępnić klientom duży asortyment, Mercateo korzysta z różnych, wyspecjalizowanych magazynów. Dlatego artykuły mogą być dostępne w kilku magazynach i na różnych warunkach (jak np. cena, koszty wysyłki, czas dostawy, minimalna wartość zamówienia i prawo do zwrotu).

Mercateo korzysta z wielu wyspecjalizowanych magazynów, aby dostarczać klientom wiele różnorodnych produktów. Każdy magazyn ustala własne koszty wysyłki. Możesz je zobaczyć na stronie ze szczegółowym opisem produktu klikając na „Wybierz osobiście warunki zakupu”. Aby zapewnić przejrzystość, podane są rzeczywiste koszty wysyłki, przypadające na dany magazyn.

Nie, w ten sposób nie można zarezerwować produktów. Jeśli nie dokonasz zamówienia, zawartość koszyka zakupów zostaje zachowana na 24 godziny, ale wybrane przez Ciebie produkty będą wciąż dostępne dla innych użytkowników. Dlatego najlepiej od razu zamówić dany artykuł.

Aby udostępnić zawartość swojego koszyka zakupów innemu użytkownikowi, kliknij na symbol koszyka zakupów po prawej stronie u góry strony głównej. Nastąpi przekierowanie na podgląd zawartości koszyka, gdzie należy kliknąć na szary przycisk „Poleć koszyk zakupów”. Wpisz e-mail odbiorcy, opcjonalnie krótką wiadomość i kliknij „Wyślij”. Odbiorca otrzyma e-mail z linkiem do listy artykułów znajdujących się w Twoim koszyku, które może dodać do swojego własnego koszyka jednym kliknięciem.

Jeśli w Twoim koszyku znajduje się więcej artykułów, Mercateo automatycznie optymalizuje koszyk, bazując na cenie, czasie dostawy i liczbie dostaw. Przykładowo wybrany przez Ciebie artykuł znajduje się również w innym magazynie, poprzez co spada cena całkowita i skraca czas dostawy, a zwiększa liczba pojedynczych przesyłek. Usługa ta jest znana jako Mercateo BestBasket. W Podglądzie warunków zakupu zastosujesz ją klikając na „Nasza propozycja”.

Możesz wybrać również opcję „bez optymalizacji”. Ta opcja pozwala Ci osobiście dokonać wyboru produktów. Możesz np. wybrać artykuły pochodzące z tylko jednego magazynu, lub o czasie dostawy nie przekraczającym dnia roboczego.

Jeśli nie da się umieścić produktów w koszyku zakupów, przyczyną tego może być konieczność dostosowania ustawień cookies w Twojej przeglądarce. W razie trudności, skorzystaj z pomocy naszego Biura Obsługi Klienta.

Być może wiadomość została zablokowana przez filtr antyspamowy na Twojej skrzynce pocztowej. Prosimy sprawdzić zawartość SPAMu i dostosować ustawienia filtru antyspamowego. Jeśli problem nie został przez to rozwiązany, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mercateo.