Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Rozszerzenie gwarancji All XPS NB 2Yr BWOS>3Yr BWOS


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Rozszerzenie gwarancji All XPS NB 2Yr BWOS>3Yr BWOS
Rozszerzenie gwarancji All XPS NB 2Yr BWOS>3Yr BWOS
Nr artykułu:
     1630-CGDELNE30000064
Producent:
     Dell
Nr producenta:
     890-BKSH/XNBMMN_2OS3OS
EAN/GTIN:
     brak danych
Słowa kluczowe:
Rozszerzenie gwarancji
Przedłużenie gwarancji
Zamówienia na usługi informatyczne
zamówienia na usługi informatyczne

Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz zdanie egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Ważne informacje dotyczące sposobu realizacji napraw
W przypadku wsparcia Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie
(są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
kurier dostarcza sprawną część
wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika DellEMC, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego DellEMC.
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).

Dalsze informacje:
Czas trwania:
3 lata
Rodzaj:
On-Site
Gwarancja bazowa:
2 lata Onsite
Pasuje do:
XPS 7590; XPS 7390; XPS 9305; XPS 9310 2in1; XPS 9310; XPS 9500; XPS 9700;
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
od PLN 146,33*
  
Cena obowiązuje od 3 000 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 169,07*
PLN 207,96
za szt.
od 2 szt.
PLN 167,06*
PLN 205,48
za szt.
od 5 szt.
PLN 162,17*
PLN 199,47
za szt.
od 10 szt.
PLN 157,44*
PLN 193,65
za szt.
od 20 szt.
PLN 156,18*
PLN 192,10
za szt.
od 3000 szt.
PLN 146,33*
PLN 179,99
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.