Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport
Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport
Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport
Nr artykułu:
     1630-CGDELNE50000081
Producent:
     Dell
Nr producenta:
     890-BLSG/L9SM9C_3PS5PS
EAN/GTIN:
     brak danych
Słowa kluczowe:
Rozszerzenie gwarancji
Przedłużenie gwarancji
Zamówienia na usługi informatyczne
zamówienia na usługi informatyczne

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie:

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Dalsze informacje:
Czas trwania:
5 lat
Rodzaj:
On-Site
Gwarancja bazowa:
3 lata NBD
Czas reakcji:
Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny):
7 x 24
Pasuje do:
Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
od PLN 637,89*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 690,24*
PLN 849,00
za szt.
od 2 szt.
PLN 686,78*
PLN 844,74
za szt.
od 5 szt.
PLN 678,77*
PLN 834,89
za szt.
od 10 szt.
PLN 676,79*
PLN 832,45
za szt.
od 500 szt.
PLN 637,89*
PLN 784,60
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.