| |
|
| Nr artykułu: 1630-CGHPEOH09R9E000 Nr producenta: H09R9E EAN/GTIN: brak danych |
| |
|
| | |
| HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to wsparcie operacyjne dla sprzętu i oprogramowania HPE (produktów HPE). HPE Tech Care pomaga zespołom IT skoncentrować się na rozwoju firmy poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów działania, zamiast skupiania się na kwestiach reaktywnych.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także stale poszukiwać sposobów na bardziej efektywne wykonywanie zadań. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonicznych, moderowanych przez HPE forów z określonymi czasami reakcji, automatycznego rejestrowania incydentów i czatu w czasie rzeczywistym. Usługa zapewnia dostęp do eksperckich zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i/lub oprogramowania w kontekście konkretnego obciążenia i pozwala uniknąć spędzania przez Klienta czasu na odpowiadaniu czasami na niepotrzebne pytania dotyczące selekcji lub uprawnień.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu. Dalsze informacje: | | Czas trwania: | 3 lata | Rodzaj: | On-Site | Godziny zgłoszeń (dni x godziny): | 7 x 24 | Wersja: | Cyfrowa / do pobrania |
|
| | |
| | | |
| Dalsze słowa kluczowe: Pakiet serwisowy CarePack, Care Pack Serwis, Care Pack Service, Pakiet Care Pack, Usługa Care Pack, Serwis Care Pack, Rozszerzenie gwarancji, Przedłużenie gwarancji, Licencja HP, Licencje HP, Zamówienia na usługi informatyczne, care pack serwis |
| | |
| |