Kategorie
Konto
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Rozszerzenie gwarancji 3Y Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ HY4Z9E


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Rozszerzenie gwarancji 3Y Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ HY4Z9E
Rozszerzenie gwarancji 3Y Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ HY4Z9E
Nr artykułu:
     1630-CGHPESHY4Z9E000
Producent:
     HP
Nr producenta:
     HY4Z9E
EAN/GTIN:
     brak danych
Słowa kluczowe:
Care Pack
Care Pack Pakiet serwisowy
CarePack Pakiet serwisowy
Pakiet serwisowy Care Pack

HPE 3 Year Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ Service HY4Z9E

Telefoniczny dostęp do ekspertów
Klienci mogą kontaktować się z pomocą techniczną HPE telefonicznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby rejestrować zdarzenia pomocy technicznej. Czas reakcji będzie zależał od poziomu usługi produktu objętego usługą.

15-minutowa rozszerzona reakcja w trybie 24x7 (krytyczne i podstawowe poziomy usług) W przypadku incydentów o znaczeniu krytycznym o poziomie 1 HPE stara się połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu 15 minut.

W przypadku wszystkich innych incydentów HPE może połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu jednej godziny

Standardowa reakcja w ciągu 2 godzin (podstawowy poziom usług)

W przypadku zgłoszeń dotyczących produktów objętych podstawową umową serwisową HPE zapewnia 2-godzinną odpowiedź telefoniczną od specjalisty ds. Produktu w okresie obowiązywania usługi.

Ekspercki czat online i odpowiedź na forum ekspertów
Ekspercki czat online: Klienci mogą zainicjować czat online ze specjalistycznym zasobem technicznym w celu zadawania pytań, uzyskania pomocy lub ogólnych wskazówek technicznych. Dostępny jest czat online z ekspertami, dzięki któremu klienci mogą szybko uzyskać odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące ich produktów HPE.

Złożone pytania, które wymagają szczegółowych odpowiedzi, mogą zostać podniesione, aby w razie potrzeby wspierać incydenty. Ekspercki czat online jest ograniczony tylko do języka angielskiego i jest dostępny w okresie obowiązywania usługi.

Odpowiedź na forum ekspertów: klienci mogą zadawać pytania, zgłaszać problemy lub omawiać użycie produktów na forach społeczności HPE. Specjaliści ds. Produktów HPE odpowiadają w ciągu dwóch dni roboczych na wszelkie nierozwiązane pytania zadane na oficjalnym forum społeczności HPE dotyczącym produktów objętych usługami pomocy technicznej HPE.

Tam, gdzie posty poruszają tematy, którymi należy się zająć w ramach standardowych procesów wsparcia, HPE prosi o utworzenie formalnego incydentu pomocy technicznej i przestrzeganie standardowych procesów zarządzania incydentami HPE.

Odpowiedź specjalistycznego zasobu technicznego jest ograniczona tylko do języka angielskiego i wymaga zarejestrowania użytkownika w Centrum pomocy technicznej HPE i powiązania umów serwisowych.

Ogólne wskazówki techniczne
HPE dokłada wszelkich starań, aby udzielać ogólnych wskazówek technicznych dotyczących pytań i zapytań klientów dotyczących obszarów tematycznych przedstawionych poniżej, dotyczących obsługi i zarządzania produktami klienta objętymi usługą HPE Tech Care.

Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent niekrytyczny.

Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent o poziomie ważności 3.

W odniesieniu do tematów szczegółowo opisanych / opisanych poniżej, HPE identyfikuje dokumenty merytoryczne, filmy i artykuły z bazy wiedzy, aby pomóc w poruszanych tematach.

Pomoc HPE InfoSight
W przypadku produktów HPE obsługiwanych przez HPE InfoSight (lista dostępna pod następującym łączem) HPE zapewnia wsparcie i porady dotyczące instalacji, konfiguracji i użytkowania HPE InfoSight.

Ponadto w przypadku tych połączonych produktów HPE rozszerza ogólne wytyczne techniczne o analizy HPE InfoSight oraz dostarczane alerty i zalecenia.

W przypadku skonfigurowanych produktów HPE na żądanie HPE pomaga klientom zrozumieć problemy, alerty i informacje dostarczane przez HPE InfoSight.

Tam, gdzie analizy zawierają zalecenia zawarte w informacjach o obciążeniu HPE InfoSight, HPE może zapewnić kwalifikację analizy, zalecenia i ogólne następne najlepsze działania zgodnie z ogólnymi wskazówkami technicznymi.

Więcej informacji na temat HPE InfoSight, zasięgu urządzeń i możliwości można znaleźć na stronie infosight.hpe.com

Dalsze informacje:
Czas trwania:
3 lata
Rodzaj:
On-Site
Godziny zgłoszeń (dni x godziny):
7 x 24
Pasuje do:
HPE Proliant DL380 Gen10+
Wersja:
Cyfrowa / do pobrania
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
od PLN 36 333,15*
  
Cena obowiązuje od 10 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 36 969,53*
PLN 45 472,52
za szt.
od 2 szt.
PLN 36 861,47*
PLN 45 339,61
za szt.
od 5 szt.
PLN 36 470,31*
PLN 44 858,48
za szt.
od 10 szt.
PLN 36 333,15*
PLN 44 689,77
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.