|  |
 |
| Nr artykułu: 3MTJS-1869305 Nr producenta: MC33161DMR2G EAN/GTIN: 5059045747642 |
| |
|
|  |  |
 | Wersja NCV dla motoryzacji Unikalne wejście wyboru trybu pozwala na programowanie kanału Ponad, Wykrywanie zbyt niskiego napięcia i zbyt niskiego napięcia w oknie Wykrywanie napięcia dodatniego i ujemnego W pełni funkcjonalna przy napięciu 2,0 V dla wykrywania napięcia dodatniego i 4,0 V dla wykrywania napięcia ujemnego Napięcie odniesienia 2,54 V z zabezpieczeniem prądowym Niski pobór prądu w trybie gotowości Wyjścia typu otwarty kolektor dla większej elastyczności urządzeń Dostępne są obudowy bez zawartości ołowiu Zastosowania Układ elektroniczny nadwozia Hamowanie Informacje i rozrywka Tablica przyrządów Współpracownik Komfort osoby zajmującej fotel Zabezpieczenie pasażerów Układ napędowy (Powertrain) Dalsze informacje:  |  | Liczba układów nadzorujących: | 1 | Maksymalne napięcie progowe resetowania: | 1.29V | Minimalne napięcie progowe resetowania: | 1.24V | Typ montażu: | Montaż powierzchniowy | Typ opakowania: | Micro | Liczba styków: | 8 | Wymiary: | 3.1 x 3.1 x 0.95mm | Maksymalne monitorowane napięcie: | 4V | Maksymalne robocze napięcie zasilania: | 40 V | Norma motoryzacyjna: | AEC-Q100 | Maksymalna temperatura robocza: | +105 °C | Minimalne monitorowane napięcie: | 2V | Minimalne robocze napięcie zasilania: | 2 V | Minimalna temperatura robocza: | -40°C |
|
|  |  |
 | |  |  |
 | |  |  |
| |