| |
|
| Nr artykułu: 3MTJS-1879893 Nr producenta: 1879893 EAN/GTIN: 5059045124733 |
| |
|
| | |
| Silnik AC indukcyjny klatkowy RS Pro 3-fazowy Przedstawiamy 3-fazowe silniki klatkowe RS Pro, serię solidnych i wydajnych silników indukcyjnych, które idealnie nadają się do szerokiej gamy zastosowań przemysłowych. Silniki są wykonane z aluminium, co zapewnia lekkość i Durable, a przy tym Silniki klatkowe są dostępne w różnych wersjach wysięgników i produkowane zgodnie z normami IEC 60034, co zapewnia wysoką jakość silnika, odpowiednią do potrzeb. Ponadto te solidne, klatkowe silniki indukcyjne są wyposażone w dwa zaciski uziemienia, końcówki z uszczelnieniem olejowym, osłonę łożyska C3 oraz w nawiercone i nagwintowane końcówki wału NDE, co ułatwia montaż akcesoriów. Silniki te są doskonałym rozwiązaniem dla potrzeb klientów, które wymagają niewielkiej konserwacji i są łatwe w instalacji. Charakterystyka i zalety Ramka 63-160 Termistory Montowane standardowo Umieszczone Łożysko w NDE Wzmocniona obudowa łożyska Tylko 80-112 DE 132 I 160 DE I NDE Uszczelniacz montowany standardowo na obu Końcach Odporny na korozję lakier RAL7031, min. 40 Micron Uzwojenie znamionowe falownika CT = 2:1 VT = 10:1 Wał NDE nawiercony i Nagwintowany, co ułatwia montaż akcesoriów Dwa zaciski uziemienia Łożysko C3 ekranowane Marka łożyska SKF, FAG, NSK, NTN Stopień ochrony IP55 Dostępne z różnymi biegunami Zastosowanie trójfazowe silniki indukcyjne klatkowe są niedrogim i wydajnym silnikiem powszechnie stosowanym w zastosowaniach przemysłowych. Charakteryzują się one niską konserwacją i doskonałą regulacją temperatury, co zapewnia niezawodny i tani silnik. Są one dostępne w różnych konfiguracjach biegunów i są powszechnie używane w następujących zastosowaniach: Pompki Dmuchawy i wentylatory Skrzynie Biegów Oprzyrządowanie maszyn Pasy przenośników Odpowiedzi na często zadawane pytania: W jaki sposób określana jest prędkość? trójfazowe silniki indukcyjne są wyposażone w dwa główne podzespoły, które mogą wpływać na prędkość obrotową silnika, w tym wirnik i stojan. Po przepłynięciu prądu przez stojan powstaje wirujące pole magnetyczne, które indukuje prąd w wirniku. W rezultacie wirnik wytwarza również pole magnetyczne i zaczyna podążać za stojanem. Ponadto liczba biegunów w uzwojeniach silnika może znacznie określić prędkość obrotową silnika. Jeśli silnik ma większą liczbę biegunów, będzie on miał tendencję do wolniejszej prędkości znamionowej, ale wyższy moment obrotowy. Dalsze informacje: | | Moc znamionowa: | 11kW | Klasa efektywności: | IE3 | Częstotliwość znamionowa: | 50 | Napięcie zasilania: | 400 V | Faza: | 3 | Prędkość wyjścia: | 2945 obr | Liczba styków: | 2 | Typ montażu: | Montaż kołnierzowy | Średnica wału: | 42mm | Długość wału: | 110mm | Szerokość: | 313.5mm | Prąd znamionowy: | 18,5A | Długość: | 557mm | Maksymalny wyjściowy moment obrotowy: | 35,7 nm | Rodzaj przekładni: | Strona napędowa, strona nienapędowa |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |