Osłona akumulatora BatteryProtect BP-100 12 / 24V 100A Automatyczne wykrywanie zakresu napięcia 12/24 V Łatwe programowanie Specjalne ustawienie dla akumulatorów litowo-jonowych BatteryProtect odłącza akumulator od mniej ważnych ładunków, zanim zostanie całkowicie rozładowany (co mogłoby go uszkodzić) lub zanim zabraknie zasilania do uruchomienia silnika. Automatyczne wykrywanie zakresu napięcia 12/24 V BatteryProtect automatycznie wykrywa napięcie systemu. Po prostu programowanie BatteryProtect można ustawić tak, aby włączał lub wyłączał się przy kilku różnych napięciach. Wyświetlacz siedmiosegmentowy wskazuje następnie, które ustawienie zostało wybrane. Specjalne ustawienie dla akumulatorów litowo-jonowych W tym trybie BatteryProtect może być kontrolowany przez VE.Bus BMS. Uwaga: BatteryProtect może być również używany jako wyłącznik ładowania między ładowarką baterii a akumulatorem litowo-jonowym. Patrz schemat połączeń w instrukcji. Niezwykle niskie zużycie prądu Jest to ważne w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, zwłaszcza po wyłączeniu z powodu niskiego poziomu napięcia. Więcej informacji można znaleźć w naszym arkuszu danych dotyczących akumulatorów litowo-jonowych oraz w instrukcji obsługi VE.Bus BMS. Ochrona przed przepięciami Aby wrażliwe obciążenia nie zostały uszkodzone przez przepięcie, obciążenie jest zawsze wyłączane, gdy napięcie DC przekracza wartość 16 V lub 32 V. Do stref zagrożonych wybuchem Brak przekaźników, ale przełączników MOSFET, a więc brak iskrzenia. Opóźnione wyjście alarmowe Wyjście alarmowe jest aktywowane, gdy napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionej wartości odcięcia na ponad 12 sekund. Włączenie silnika nie aktywuje alarmu. Wyjście alarmowe jest zabezpieczonym przed zwarciem wyjściem z otwartym kolektorem podłączonym do szyny ujemnej (minus). Maks. prąd 50 mA Wyjście alarmowe jest zwykle używane do aktywacji sygnału akustycznego, diody LED lub przekaźnika. Zmniejszanie obciążenia i opóźnienie ponownego połączenia Obciążenie wyłącza się po 90 sekundach od aktywacji alarmu. Jeśli napięcie akumulatora wzrośnie ponownie w tym okresie (na przykład po uruchomieniu silnika) do wartości progowej dla połączenia, obciążenie nie zostanie wyłączone. Obciążenie zostaje przywrócone 30 sekund po przekroczeniu przez napięcie akumulatora określonego napięcia ponownego podłączenia. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Długość produktu: 115 mm · Napięcie robocze: 6 -35 V · Szerokość produktu: 42 mm · Wysokość produktu: 59 mm Dostawa obejmuje: 1 x BatteryProtect |