Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Adapter testowy do stacji ładowania elektrycznego HT Instruments EV-TEST100 1010


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Produktabbildung
Produktabbildung
Nr artykułu:
     7619-2354311-BP
Producent:
     HT Instruments
Nr producenta:
     1010960
EAN/GTIN:
     8052870670113
Słowa kluczowe:
HT Instruments
1010960
EV-TEST100
Adapter złącza usb
Adapter testowy do stacji ładowania elektrycznego EV-Test100 został specjalnie opracowany jako akcesorium do testowania stacji ładowania elektrycznego. Może służyć do symulacji stanów ładowania i sprawdzania skuteczności zabezpieczeń na stacjach ładowania typu 3 typu e ze złączem typu 2. Gwarantowana jest prosta obsługa w połączeniu z Combi G3 lub Combi G2. Funkcja pomiarowa Uniwersalne gniazda 4 mm do podłączenia do 1- lub 3-fazowego testera instalacji za pomocą przewodów pomiarowych (wtyki bananowe) Oddzielny wyświetlacz fazowy z trzema diodami LED do łatwego sprawdzania napięcia Pokrętło Proximity Pilot (PP) do symulacji różnych obciążeń prądu kabli ładujących Control Pilot (CP) przełącznik obrotowy do symulacji statusu pojazdu elektrycznego A, B, C D Błąd przełącznika obrotowego do symulacji zwarcia między CP i PE (Stan E = błąd) Symulacja błędów PE (uziemienie błąd) Złącze wyjścia sygnału CP w celu sprawdzenia komunikacji między adapterem (= symulowany pojazd elektryczny) a stacją ładującą Wtyczka typu 2 do podłączenia do stacji ładującej, nawet z podłączonym na stałe kablem ładującym Symulacja pojazdu (CP): Różne stany pojazdu od A do D można symulować za pomocą przełącznika obrotowego (zgodnie z IEC 61851) Symulacja kabla (PP): różne kodowania do ładowania kabli z 13, 20, 32 i 63 A, a także „bez kabla” mogą być symulowane za pomocą przełącznika obrotowego Symulacja błędu: Symulacja zwarcia między CP i PE za pomocą przełącznika obrotowego (stan E = błąd) Wyświetlanie napięć fazowych za pomocą diod LED Testowanie stacji ładowania elektrycznego nawet z podłączonym na stałe kablem ładującym Do symulacji pojazdu (CP): Zgodnie z IEC 61851 można symulować stany A, B, C, D i E. Różne stany pojazdu ustawia się za pomocą przełącznika obrotowego. Stan A - brak podłączonego pojazdu Stan B: Pojazd podłączony, ale nie gotowy do ładowania Stan C - Pojazd podłączony i gotowy do ładowania, wentylacja miejsca ładowania nie jest wymagana Stan D - pojazd podłączony i gotowy do ładowania, wymagana jest wentylacja miejsca ładowania Stan E - Błąd: Zwarcie CP-PE przez diodę wewnętrzną Kabel do symulacji (PP): Różne kody dla kabli ładujących 13, 20, 32 i 63 A można symulować. Ponadto możliwe jest zasymulowanie stanu brak kabla. Różne kable ładowania są symulowane poprzez przełączanie różnych rezystorów między PP i PE za pomocą przełącznika obrotowego. Zgodnie z IEC 61851 możliwe są następujące wartości: Bez kabla: ∞ Ohm 13 A kabel 1,5 k Ohm 20 A kabel 680 Ohm 32 A kabel 220 Ohm Kabel 63 A 100 Ohm Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Napięcie wejściowe: maks.415 V ~ faza-faza, CAT III 300 V, (50 Hz, 60 Hz) +/- 5% Stopień zanieczyszczenia: 2 · Kalibracja: Fabryczna (bez certyfikatu) · Kategoria pomiarowa: CAT III 300 V · Pasuje do marki: HT Instruments · Rodzaj (typ producenta): EV-TEST100 · Rodzaj produktu: Adapter testowy
Dalsze słowa kluczowe: adapter
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
Jest w magazynie Jest w magazynie
od PLN 3 155,40*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 3 310,91*
PLN 4 072,42
za szt.
od 2 szt.
PLN 3 292,33*
PLN 4 049,57
za szt.
od 5 szt.
PLN 3 225,45*
PLN 3 967,30
za szt.
od 10 szt.
PLN 3 190,63*
PLN 3 924,47
za szt.
od 500 szt.
PLN 3 155,40*
PLN 3 881,14
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.