Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

Fleischmann 734121 1 szt.


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
Produktabbildung
Produktabbildung
Nr artykułu:
     7619-2524923-BP
Producent:
     Fleischmann
Nr producenta:
     734121
EAN/GTIN:
     4005575256247
Słowa kluczowe:
Elektryczna lokomotywa N
Elektrowóz N
Lokomotywa elektryczna N Re 620 051-3 SBB Wersja w niebiesko-czerwonej liberii z herbem poza środkiem Lampy kątowe Przód prawy z uchwytem Drobne wycieraczki przedniej szyby jako część wytrawiona Filigranowy pantograf. Zamknięte odśnieżarki w zestawie Szwajcarska zmiana świateł. Choć używanie lokomotyw Ae 6/6 od lat 50. - głównie na Gotthard - można było uznać za całkowity sukces, wciąż było kilka niedociągnięć: dotyczyły one przede wszystkim mniejszej prędkości pokonywania zakrętów i braku wielokrotnego sterowania. Pożądanych rezultatów nie przyniosło również zastosowanie Re 4/4II w podwójnej trakcji. Dlatego postanowiono ponownie zbudować lokomotywę sześcioosiową - w przeciwieństwie jednak do Ae 6/6 z trzema dwuosiowymi wózkami. Ważny warunek wstępny dla homologacji według serii pociągów R. Po intensywnych testach czterech prototypowych maszyn, od 1972 r. w firmach Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) i korporacji Brown-Boveri & Cie zbudowano łącznie 89 lokomotyw. (BBC) zbudowany w dwóch seriach dostawczych. Z godzinową mocą 7850 kW i maksymalną prędkością 140 km/h Re 6/6 jest nadal jedną z najpotężniejszych lokomotyw w Szwajcarii. Z zewnątrz Re 6/6, podobnie jak w przypadku Re 4/4II i Re 4/4III, wyróżniają się chromowane numery lokomotyw i litery własności oraz herb Szwajcarii z przodu. Wszystkie Re 6/6 ozdobiono nazwami i herbami miejsc związanych z koleją. Re 6/6 szybko przejął ruch pasażerski i towarowy na Gotthard. Kolejny obszar zastosowania znajdował się na trasie Simplon między Domodossola i Vallorbe oraz na Lötschberg. Wkrótce Re 6/6 pojawiły się wszędzie, czy to w jednej trakcji, w wielokrotnym sterowaniu między sobą, a przede wszystkim w ruchu towarowym, najczęściej jako tzw. Re 10/10 wraz z Re 4/4II lub Re 4/ 4III. Z biegiem czasu Re 6/6 otrzymał czerwoną warstwę farby. Inne rozpoznawalne z zewnątrz zmiany dotyczą mocowania gniazda UIC, uchwytów i stopni manewrowych. Co więcej, dwa dolne okrągłe reflektory ustąpiły miejsca prostokątnym obudowom reflektorów. Od 2005 roku większość lokomotyw była wyposażona w klimatyzację kabiny maszynisty. Obecnie wszystkie pozostałe maszyny, oznaczone jako Re 620 i pomalowane na niebiesko/czerwono, są używane w SBB Cargo. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Interfejs Dalej18 · 4 napędzane osie · 2 obręcze przyczepnościowe · koło zamachowe · Min. promień 192 mm · Długość ze zderzakami: 121 mm · Epoka: V · Klasa wiekowa: Od 15 lat · Przedsiębiorstwo kolejowe: SBB · Rodzaj modelu kolejowego: Lokomotywa elektryczna · SYGNAŁ GŁÓWNY: Trójkolorowy reflektor przedni Kierunkowe białe światło tylne · Skala modelarska: N · System zasilania: Interfejs Analog DC · Złącze: Sprzęg NEM
Dalsze słowa kluczowe: Fleischmann, 734121
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
Jest w magazynie Jest w magazynie
od PLN 911,34*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 1 006,14*
PLN 1 237,55
za szt.
od 2 szt.
PLN 1 002,48*
PLN 1 233,05
za szt.
od 5 szt.
PLN 994,32*
PLN 1 223,01
za szt.
od 10 szt.
PLN 975,77*
PLN 1 200,20
za szt.
od 500 szt.
PLN 911,34*
PLN 1 120,95
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.