|  |
 |
| Nr artykułu: 7619-3207339-BP Nr producenta: 51-02126-01-C EAN/GTIN: 4260698061349 |
| |
|
|  |  |
 | Sterowanie pociągiem wahadłowym PZS-2.2 dla analogowych pociągów prądu stałego W pełni automatyczna praca wahadłowa pomiędzy dwiema stacjami końcowymi z jedną lub dwiema lokomotywami Nadaje się do wielkości znamionowych Z do I (prąd do 2 A w trasie dojazdowej) Całkowicie zmontowany i przetestowany obwód Sterowanie automatyzuje przejazd pomiędzy dwiema stacjami końcowymi analogowej kolei prądu stałego. Na trasie podmiejskiej można używać lokomotyw cyfrowych (również z automatycznym rozpoznawaniem analogowym). Koncepcja trasy dojazdowej: Do pracy jedną lokomotywą wystarczy, aby obie stacje końcowe były jednotorowe. Jeżeli dwie lokomotywy mają kursować naprzemiennie, druga pętla musi być dwutorowa. Podróż powrotną można odbyć tą samą trasą lub oddzielnymi trasami. Dla obu tras można wyznaczyć dodatkowy przystanek. Dodatkowo w dowolnym miejscu można wstawić dodatkowe przystanki, np. dla dodatkowych punktów przerwania lub przystanków sygnału. Proces: Podróż pomiędzy stacjami kolejowymi, przystankami i przystankami dodatkowymi jest zautomatyzowana w czterech fazach: ruszanie, jazda swobodna, hamowanie i zatrzymanie. Długość faz rozruchu, hamowania i zatrzymania ustawiana jest oddzielnie dla każdej z dwóch stacji końcowych i dwóch punktów zatrzymania oraz łącznie dla wszystkich dodatkowych przystanków na potencjometrach trymowania; Maksymalna prędkość jazdy swobodnej jest również ustalana indywidualnie dla lokomotywy za pomocą potencjometru. Hamowanie pociągów przed stacjami końcowymi i dwoma przystankami inicjowane jest w momencie, gdy zintegrowany w module czujnik zajętości torów zgłosi wjazd pociągu na odpowiedni odcinek trasy. Pozostała część procesu (hamowanie, zatrzymywanie i uruchamianie) jest sterowana czasowo. Do wyzwalania ograniczników na dodatkowych ogranicznikach można zastosować różne obwody zewnętrzne, np. wyłączniki uruchamiane ręcznie, złącza z kontaktronami lub barierami świetlnymi lub złożone elementy sterujące sygnałem. Sterowanie ręczne: Czasy zatrzymania na stacjach końcowych, przystankach i przystankach dodatkowych można wydłużyć, podłączając odpowiednie wejście obwodu do masy. Umożliwia to indywidualną ingerencję w pracę automatycznego pociągu wahadłowego za pomocą przełącznika lub zewnętrznego obwodu dodatkowego. Dodatkowe przyłącze dla sygnału świetlnego: Obwód posiada przyłącza dla dwukierunkowej sygnalizacji świetlnej dla pierwszej stacji, która załączana jest automatycznie w momencie wjazdu lub wyjazdu lokomotywy. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: 7 przyłączy dla odcinków torów. 4 z nich muszą być podłączone, reszta jest opcjonalna. 1 wejście przełączające do wyzwalania przystanków pośrednich (opcjonalnie) 1 wejście przełączające do wyzwalania zatrzymania awaryjnego (opcjonalnie) 3 wyjścia przełączające do podłączenia wyłącznika z napędem dwucewkowym (opcjonalnie). Uwaga: w przypadku korzystania z przełącznika z napędem silnikowym wymagany jest adapter AMW plus (nr kat. Conrad 1711527). 2 wyjścia przełączające do podłączenia 2-kierunkowego sygnału świetlnego (opcjonalnie) Zasilanie: 12 - 24 V DC lub 12 - 18 V AC (wspólne dla obwodu i torów trasy dojazdowej) Pobór prądu (bez podłączonych odbiorników): maks. 50 mA Maksymalny prąd dla torów: 2000 mA Stopień ochrony: IP 00 (co oznacza: brak ochrony przed ciałami obcymi, kontaktem i wodą) Zabezpieczenie nadprądowe: automatyczne wyłączenie w przypadku przekroczenia dopuszczalnego prądu na podłączonych torach Waga: ok. 62 g · Długość produktu: 72 mm · Klasa wiekowa: Od 15 lat · Napięcie znamionowe (modele kolejek): 12 - 18 V/DC · Rodzaj modelu (Modelastwo kolejowe): moduł prefabrykowany · Specyfikacja analogowych stacji sterowania: dla kolei prądu stałego · Szerokość produktu: 82 mm · Wysokość produktu: 20 mm |
|  |  |
 | |  |  |
 | Dalsze słowa kluczowe: TAMS Elektronik, 51-02126-01-C, PZS-2.2 |
|  |  |
| |