Kategorie
Moje Mercateo
Zaloguj się / zarejestruj
Koszyk zakupów
 
 

InsERT Subiekt nexo PRO Księgowość 1 x licencja


Liczba:  szt.  
Informacje o produktach
InsERT Subiekt nexo PRO Księgowość 1 x licencja
InsERT Subiekt nexo PRO Księgowość 1 x licencja
Nr artykułu:
     CIPL1-60147638
Producent:
     InsERT
Nr producenta:
     RNP1
EAN/GTIN:
     5907616102867
Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

- Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
- zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
- definiowanie własnych raportów i wydruków;
- brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
- role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
- profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
- definiowanie widoków dla użytkowników;
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
- kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
- precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
- obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
- automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
- możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
- wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
- korekta kosztu dostaw;
- możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
- minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
- kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
- kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
- rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
- kompensaty wielowalutowe;
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
- raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.
Dalsze informacje:
Wymagania systemowe
Minimalny procesor
Core2Duo
Minimalna ilość pamięci RAM
4096 MB
System operacyjny
Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016
Minimalne wymagania systemowe
Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2, 2012, 2014, 2016
Licencja
Model
Księgowość
Liczba licencji użytkownika
1 x licencja
Rodzaj oprogramowania
Pudełko
Wersja językowa
Polski
Przegląd warunków1
Termin dostawy
Stan magazynu
Cena
od PLN 356,35*
  
Cena obowiązuje od 500 szt.
Wybierz osobiście warunki zakupu
Poleć artykułDodaj do listy zakupów
Ceny ruchome
Liczba zamawianego produktu
Netto
Brutto
Jednostka
1 szt.
PLN 413,44*
PLN 508,53
za szt.
od 2 szt.
PLN 412,34*
PLN 507,18
za szt.
od 5 szt.
PLN 389,45*
PLN 479,02
za szt.
od 10 szt.
PLN 382,27*
PLN 470,19
za szt.
od 500 szt.
PLN 356,35*
PLN 438,31
za szt.
* Ceny oznaczone gwiazdką są cenami netto i nie zawierają obowiązującej stawki VAT.
Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody.