Home » Aktualności » Mercateo – innowacyjny kanał dystrybucji dla sektora B2B

Mercateo – innowacyjny kanał dystrybucji dla sektora B2B

Tak brzmiało motto pierwszego Śniadania biznesowego dla dostawców organizowanego przez Mercateo Polska przy współpracy z AHK.

Śniadanie w kameralnym gronie ponad dwudziestu uczestników w przepięknych wnętrzach Pałacu Bonerowskiego stworzyło niesamowitą atmosferę do wysłuchania prelekcji oraz dyskusji o nowoczesnych możliwościach sprzedaży, szansach oraz obawach, jakie pojawiają się przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

Partnerstwo w biznesie

Mercateo od lat stawia na stabilny, zrównoważony rozwój. Ceni sobie dobre relacje zarówno z klientami, jak i dostawcami, oraz dba o jakość współpracy.

Podczas spotkania bardzo wyraźnie podkreślano wiarygodność i solidność oraz uczciwe zasady współpracy, ponieważ są to fundamentalne przesłanki konieczne do budowania wzajemnie korzystnych relacji oraz stwarzania możliwości, a nie zagrożeń. Oferowane rozwiązania powstały na bazie wieloletniego doświadczenia ze współpracy z wieloma klientami i dostawcami. Celem Mercateo jest optymalizacja procesów zakupowych, optymalizacja zarówno dla klientów, jak i dostawców. Elektroniczna forma katalogów, spójny system, łatwe narzędzia do zarządzania katalogami to już nie tylko możliwość, ale konieczność w dobie obecnej cyfryzacji. W tym wszystkim należy pamiętać i uwzględniać zachowanie istniejących relacji pomiędzy klientami i dostawcami, które są w biznesie niezbędne. Bogata oferta produktowa Mercateo uzupełnia, a nie wyklucza istniejące relacje biznesowe.

Zaufany partner

Partnerstwo w biznesie zaznaczyli bardzo mocno Pan Mirosław Dźwigaj z firmy Staples oraz Pan Tomasz Kuźmiński, dyrektor w firmie Kaiser & Kraft. Panowie podkreślili, że zaczęli współpracę z Mercateo w Polsce już kilka lat temu dlatego, iż współpracowali z tą firmą także w innych krajach. Pomimo że wtedy marka Mercateo nie była rozpoznawana na rynku polskim, perspektywiczne spojrzenie na nowe rozwiązania obecnie przynosi oczekiwane rezultaty.

„Nie ma co czekać… trzeba wdrażać!”

Prelegenci niejednokrotnie podkreślali jak duży potencjał tkwi we współpracy z Mercateo.
„Nie ma co czekać… trzeba wdrażać!” – tak zakończył wystąpienie Pan Kuźmiński. Podkreślił tym samym, że decyzja o współpracy z Mercateo była jak najbardziej słuszna. Firma Mercateo zdecydowanie podpisuje się pod tymi słowami i zapewnia, że to nie koniec tego rodzaju wydarzeń organizowanych z jej inicjatywy.

Galeria zdjęć