Home » Mercateo – ważna informacja

Ważne informacje w związku z epidemią koronawirusa

Drogi Kliencie,

jako platforma zaopatrzeniowa o jednym z najszerszych zasięgów B2B w Europie obserwujemy, że skutki ekonomiczne epidemii koronawirusa (COVID-19) stają się coraz bardziej widoczne w naszych łańcuchach dostaw. Wspólnie z naszymi partnerami handlowymi staramy się, aby mogli Państwo szybko, łatwo i bez zakłóceń dokonywać zakupów na platformie Mercateo.

Adres dostawy i odbiór towaru
Aby zapewnić sprawny proces dostawy, prosimy o podanie aktualnego adresu dostawy i upewnienie się, że towar zostanie przyjęty w miejscu doręczenia. Odbieranie przesyłek umożliwia realizację kolejnych dostaw, które mogą być pilnie potrzebne również w innej lokalizacji. W przypadku poniesienia szczególnie wysokich kosztów w związku z nieudanymi próbami dostawy, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa tymi kosztami.

Stan magazynu i termin dostawy
Jesteśmy w stałym dialogu z naszymi dostawcami, aby zapewnić Państwu maksymalną przejrzystość w zakresie bieżącej dostępności towarów i terminów dostaw. Nasz Dział Obsługi Klienta posiada te same informacje, które są widoczne dla Państwa w sklepie.

Robimy co w naszej mocy, by zakupy przebiegały bez zakłóceń, mimo to terminy dostaw mogą się wydłużyć. W przypadku, gdy otrzymujemy kilka zamówień na dostępny produkt w tym samym czasie, może dojść do anulowania zamówienia w związku z brakiem wystarczającej ilości na stanie. Prosimy o wyrozumiałość w związku z obecną wyjątkową sytuacją.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie.

Dział Obsługi Klienta

P.S.: Mercateo pomoże Państwu w wykonywaniu pracy spoza biura. Potrzebne produkty mogą Państwo zamawiać wygodnie z domu, jak również stworzyć system zatwierdzania zamówień dla współpracowników i przejść na elektroniczny proces zakupowy. Więcej informacji »

Często zadawane pytania

Czy w firmie Mercateo nadal przyjmowani są goście z zewnątrz?
Przyjmując proaktywne działania mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa, ograniczono do minimum liczbę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Dotyczy to zarówno wyjazdów służbowych pracowników Mercateo, jak i przyjmowania osób z zewnątrz. Korzystając z dostępnych środków komunikacji elektronicznej, spotkania mogą odbywać się online lub telefonicznie.
Czy mogę zarazić się koronawirusem poprzez zamówiony na Mercateo produkt lub poprzez paczkę?
Ryzyko zakażenia poprzez kontakt z produktami lub powierzchniami, takimi jak listy lub paczki, jest bardzo niskie. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opublikowała następujące oświadczenie:

Badania sugerują, że koronaawirusy (w tym wstępne informacje o wirusie COVID-19) mogą utrzymywać się na powierzchniach kilka godzin lub nawet kilka dni. Może się to różnić w zależności od warunków (np. rodzaj powierzchni, temperatura lub wilgotność otoczenia). Jeśli uważasz, że dana powierzchnia może być zainfekowana, wyczyść ją środkiem dezynfekującym, aby zabić wirusa i chronić siebie i innych. Należy myć ręce mydłem lub środkiem do dezynfekcji na bazie alkoholu. Unikaj dotykania oczu, ust i nosa.

https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses

Co w przypadku pracowników Mercateo, którzy przebywali na obszarze, gdzie występowały zachorowania na koronawirusa?
Po uzgodnieniu z pracownikiem, dla ostrożności, dana osoba pracuje zdalnie przez okres dwóch tygodni. Ma to na celu zmniejszenie ryzyka ewentualnego zarażenia innych pracowników.
Jak mogę zmienić adres dostawy, gdy pracuję spoza biura?
Prosimy o wpisanie aktualnego adresu dostawy, aby przesyłki mogły być w dalszym ciągu doręczane. Zarządzaj adresami dostawy w Mercateo, wybierając w pasku menu Moje Mercateo>Profil>Adresy.

Jeżeli nie możesz edytować adresu w podglądzie zamówienia, oznacza to, że nie posiadasz odpowiednich uprawnień. Skontaktuj się ze swoim administratorem konta, by wprowadził odpowiednie zmiany.

Jeżeli posiadasz podłączenie OCI, adres dostawy należy zmienić w Twoim systemie ERP. Prosimy upewnić się, że w zamówieniu wpisany jest właściwy adres dostawy.

Czy firma Mercateo kontynuuje swoją działalność pomimo epidemii koronawirusa?
Mimo zaistniałych okoliczności staramy się pozostać Państwa niezawodnym Partnerem w zakupach. Stworzyliśmy odpowiednią infrastrukturę techniczną oraz możliwość pracy zdalnej dla naszych pracowników, dzięki temu kontynuujemy swoją działalność, zapewniamy stałe wsparcie i obsługę.
Dlaczego nie mogę znaleźć niektórych produktów na platformie Mercateo?
Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi dostawcami, by zapewnić Państwu aktualne informacje na temat dostępności artykułów i ewentualnych zmian w terminach dostaw. Produkty, o których wiemy, że nie są już dostępne, są wyłączane tymczasowo z oferty. W przypadku, gdy otrzymujemy kilka zamówień na dostępny produkt w tym samym czasie, może dojść do anulowania zamówienia w związku z brakiem wystarczającej ilości na stanie.
Z kim mogę skontaktować się w przypadku problemów?
Do naszego Działu Obsługi Klienta kierowanych jest obecnie więcej zapytań niż zwykle. Może to prowadzić do wydłużenia czasu oczekiwania. W związku z powyższym prosimy o cierpliwość, a jednocześnie zapewniamy, że Państwa zapytanie wysłane na adres service@mercateo.com.pl zostanie jak najszybciej opracowane i otrzymają Państwo od nas odpowiedź. Również Państwa osoby kontaktowe w Mercateo są do dyspozycji w godzinach pracy drogą e-mail lub telefonicznie.