Home » Prasa » Komunikaty Prasowe

Komunikaty Prasowe

SAP Ariba i Mercateo współpracują przy wprowadzeniu Spot Buy w Europie

SAP Ariba ogłosiła dzisiaj strategiczne partnerstwo z Mercateo AG przy wprowadzeniu SAP Ariba Spot Buy w Europie. Ta współpraca zapowiada transformację zakupówad hoc dla przedsiębiorstw w całej Europie, zapotrzebowania nabywcy będą odpowiednio dopasowywane do ofert na skutecznym i wiarygodnym rynku cyfrowym, aby stworzyć łatwe, bardziej przejrzyste procesy, które zapewnią elastyczność i oszczędności dla działów zakupów, jak również nowe możliwości dla dostawców.

E- Procurement – Szczyt Europy Środkowo-Wschodniej 2017

6 kwietnia 2017 w słowackim Samorin dwunastu prelegentów - międzynarodowych ekspertów, jak i doświadczonych menadżerów oraz ponad stu uczestników z siedmiu krajów dyskutowało o optymalizacji procesów zakupowych i ich cyfryzacji. Pomimo dużej różnorodności, stało się jasne: wyzwania przed jakimi stoją eksperci działów zakupów i zaopatrzenia na Słowacji, Węgrzech, w Czechach, Rumunii, jak i w Polsce , Austrii, i Niemczech są w dużej mierze takie same.

Mercateo uruchamia platformę B2B w Szwajcarii

Od tej chwili platforma zaopatrzeniowa Mercateo jest również dostępna online w Szwajcarii. Przez stronę www.mercateo.ch zarówno dotychczasowi klienci Mercateo w innych krajach, jak i nowi klienci posiadający siedzibę w Szwajcarii, będą mieli możliwość zintegrowania Mercateo ze swoim systemem zarządzania towarem jako rozwiązania systemowego. Tym samym firma odpowiada na rosnące zapytania klientów o możliwość korzystania z usług Mercateo w Szwajcarii. Mercateo jest już dostępne w dalszych 13 europejskich krajach, nie wliczając rodzimych Niemiec.

Mercateo łączy przedsiębiorstwa w całej Europie

Udostępniając włoską i belgijską platformę oraz zakładając spółki we Włoszech i Hiszpanii, platforma zaopatrzeniowa B2B Mercateo umacnia swoją pozycję na arenie międzynarodowej. Obecnie przedsiębiorstwa mogą integrować się ze swoimi spółkami zagranicznymi poprzez Mercateo aż w 13 europejskich krajach. Jest to odpowiedź Mercateo AG na rosnące zapotrzebowanie klientów na nowe infrastruktury umożliwiające cyfrową integrację w sektorze B2B.

Rozwiązania zaopatrzeniowe dla firm teraz również w Hiszpanii

Od dnia dzisiejszego również hiszpańskie firmy każdego formatu mogą zaopatrywać się w produkty standardowe i specjalistyczne na platformie zaopatrzeniowej B2B Mercateo. Pod www.mercateo.es udostępniono klientom biznesowym platformę, łączącą korzyści sklepu online z rozległymi funkcjami e-procurement. Wraz z powstaniem nowej filii w Barcelonie niemieckie przedsiębiorstwo Mercateo cementuje swoją obecność w Hiszpanii, działając tym samym już w 13 europejskich krajach.

Mercateo otrzymuje nagrodę RWE "Quality Global“

18. listopada, w ramach 7. Dnia Dostawcy RWE, Mercateo zostało uhonorowane nagrodą „Quality Global 2014“, a tym samym wyróżnione jako najlepszy dostawca energetycznego giganta. W ten sposób RWE doceniła międzynarodową współpracę w zakresie zaopatrzenia pomiędzy Mercateo a swoją spółką-córką Group Business Services GmbH (GBS) oraz spółkami krajowymi w ostatnich czterech latach.

Mercateo utrzymuje tendencję wzrostową

Obroty Mercateo AG osiągnęły w 2013 roku 135 miliony euro, co oznacza wzrost o 4%. Wiodąca platforma zaopatrzeniowa Europy z jednej strony podkreśla negatywne skutki nowych stawek wyświetleń w Google, a z drugiej strony może pochwalić się silnym wzrostem w tych obszarach działalności firmy, które mają duży wpływ na jej przyszłość, jak np. współpraca z dużymi klientami - wzrost o ponad 50% - oraz działalność międzynarodowa, na przykładzie nie-niemieckojęzycznych państw, gdzie obecny wzrost wynosi nieco ponad dwukrotność wyniku z roku ubiegłego.