Wraz z powstaniem czterech nowych oddziałów zagranicznych, międzynarodowa działalność Mercateo nabrała tempa.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wiodąca platforma zaopatrzeniowa Europy rozpoczęła działalność kolejnych filii, w Polsce, Czechach, Węgrach i Słowacji. Przedsiębiorstwo działające w 12 europejskich krajach, ma własne biuro i reprezentującego je Country Managera w ośmiu z nich; spółki Mercateo w Austrii, Francji i Holandii powstały w maju 2012 r.
Być bliżej
Powstanie nowych oddziałów zagranicznych ma wzmocnić stosunki ze stale rosnącą liczbą miejscowych kontrahentów oraz ułatwić kwestie prawno-podatkowe odnośnie organizacji współpracy z nimi. Tym samym następuje utworzenie struktur niezbędnych do planowanego dalszego rozwoju. „Miejscowi Country Managerowie i pracownicy znają nie tylko język naszych klientów, dostawców i producentów, ale także rynek i jego potrzeby. To duża przewaga naszych lokalnych partnerów w tych krajach. Również nasi niemieccy klienci doceniają, że spółki-córki są prowadzone według tych samych, wysokich, kryteriów, co centrala Mercateo w Niemczech” mówi Peter Ledermann, członek Zarządu Mercateo AG, odpowiedzialny za internacjonalizację.
Adresy:
Mercateo Polska Sp. z o.o.
Rynek Główny 33
31-010 Kraków
Polska
Dyrektor zarządzająca:
Gabriela Kolarczyk
Mercateo Ceská republika s.r.o.
Na Strži 65/1702
140 00 Praha
Ceská republika
Dyrektor zarządzający:
Andrej Ürge
Mercateo Slovakia s.r.o.
Bratislava City Centre,
Karadžicova 8/A
821 08 Bratislava
Slovenská republika
Dyrektor zarządzający:
Andrej Ürge
Mercateo Magyarország Kft.
Árpád Fejedelem útja 26-28.
1023 Budapest
Magyarország
Dyrektor zarządzający:
Andrej Ürge