Home » Prasa » Komunikaty Prasowe » SAP Ariba i Mercateo współpracują przy wprowadzeniu Spot Buy w Europie

SAP Ariba ukierunkowana na Europę

SAP Ariba i Mercateo współpracują przy wprowadzeniu Spot Buy w Europie

Praga, Czechy, 13 czerwca 2017 – Największy na świecie rynek dla towarów przemysłowych i usług ciągle rośnie. Po pomyślnym wprowadzeniu SAP Ariba® Spot Buy w Ameryce Północnej, Australii i Ameryce Łacińskiej, SAP Ariba ogłosiła dzisiaj strategiczne partnerstwo z Mercateo AG przy wprowadzeniu SAP Ariba Spot Buy w Europie. Ta współpraca zapowiada transformację zakupów ad hoc dla przedsiębiorstw w całej Europie, zapotrzebowania nabywcy będą odpowiednio dopasowywane do ofert na skutecznym i wiarygodnym rynku cyfrowym, aby stworzyć łatwe, bardziej przejrzyste procesy, które zapewnią elastyczność i oszczędność dla działów zakupów, jak również nowe możliwości dla dostawców.

Trudna sytuacja

Każdy proces zakupu stoi przed różnymi wyzwaniami. Zakupy sporadyczne, nieplanowane są szczególnie trudne. Kupującym brakuje zasobów, aby wybierać odpowiednich dostawców i pobierać oferty na artykuły, które są potrzebne natychmiast. Ostatecznie zamówienie trafia do pierwszego dostawcy, który ma poszukiwany produkt i jest w stanie dostarczyć go szybko. Oszczędności uciekają, a dostawca traci szansę na rozszerzenie współpracy i generowanie większych obrotów.

„Dzięki połączeniu sił z Mercateo, możemy ułatwić rozwiązanie tego problemu, tworząc unikalne narzędzie, które umożliwi kupcom i dostawcom w Europie bardziej skutecznie angażować się w niezakontraktowane wydatki, mając za cel: „Make procurement awesome“ powiedział Tony Alvarez, General Manager, SAP Ariba Spot Buy. „Mercateo oferuje niezawodne funkcje dla kupujących i sprzedających. Filozofia i zaangażowanie Mercateo w tworzenie neutralnej platformy transakcyjnej Mercateo Unite, bardzo dobrze wpisuje się w naszą własną strategię. Cieszymy się, że możemy korzystać z Mercateo Unite, jako preferowanej infrastruktury do integracji wiarygodnych dostawców i ich asortymentu z SAP Ariba Spot Buy „.

Proste, skuteczne rozwiązanie

Przez połączenie SAP Ariba sieci biznesowej i aplikacji zakupowej bazującej na chmurze, SAP Ariba Spot Buy przenosi w świat zakupów, któremu towarzyszą profesjonalne mechanizmy sterowania, dzięki którym każdy użytkownik może łatwo i szybko wyszukać produkt z ogromnego asortymentu i go zamówić, zachowując przy tym wytyczne przedsiębiorstwa i jego procedury zakupowe.

„Mercateo i SAP Ariba dzielą pasję łączenia kupujących i sprzedających, tworząc w ten sposób nowe i innowacyjne możliwości współpracy, które pchną ich biznes do przodu”, powiedział Dr. Bernd Schönwälder, CSO/CMO Mercateo AG „Poprzez dzielenie wspólnej pasji do innowacyjnych technologii i połączenie wiedzy eksperckiej z zakresu procurement SAP ARIBA i naszym dostępem do dostawców, możemy pomóc kupującym zarządzać tą trudną kategorią zakupów i kontrolować koszty, jednocześnie otwierając drzwi na nowe możliwości dostawcom, które przyczyniają się do wzrostu. ”

Dzięki SAP Ariba Spot Buy i Mercateo Unite infrastrukturze multi-dostawców, kupujący zyskują dostęp do szybko rosnącej bazy dostawców na Mercateo Unite, jak również milionów artykułów dostępnych w sklepie Mercateo.

Jak to działa:

Wyszukiwanie: jeśli artykułu nie ma na liście w katalogu firmy, użytkownicy mogą wyszukiwać w katalogu SAP Ariba Spot Buy.

Zatwierdzenie: poprzez konfigurowalne reguły i Spot-Buy specyficzne Workflow zakupy są zawsze dostosowane do wytycznych przedsiębiorstwa i podlegają procesowi zatwierdzania.

Zakup: po zatwierdzeniu zakupów następuje zamknięcie zlecenia, bezpieczny proces płatności i dostawy.

Wygrana – Wygrana

„Ariba Spot Buy było dla nas optymalnym rozwiązaniem”, powiedział Shannon Simmons, Program Manager Global Sourcing & Procurement Services w AIG, gdzie SAP Ariba Spot Buy zostało już wdrożone.

Chris Dunlap, Global Indirect Spend, HP Inc., jest również zadowolony z rozwiązania od momentu jego wprowadzenia: „Z SAP Ariba Spot Buy jesteśmy w stanie przeprowadzić więcej zamówień w pełni elektronicznie, co jest dla nas szczególnie istotne. I to jest dosyć proste w użytkowaniu. Ludzie mogą wyszukiwać rzeczy, których wcześniej nie udało im się znaleźć, porównać je i stwierdzić, że ceny są tak samo dobre lub nawet lepsze niż te, które wynegocjowaliśmy w naszych katalogach.“

Ale SAP Ariba Spot Buy jest nie tylko dla kupujących. Są też korzyści dla oferentów, którzy mogą łatwo wejść na globalny rynek kupujących, którzy wydają każdego roku miliardy na usługi i zakupy indirect, a swoje dobra oferować tam, gdzie są potrzebne.

Z ponad 2,8 Milionów przedsiębiorstw w 190 krajach, które generują transakcje handlowe poprzez Ariba Netzwerk wartości ponad 1 bilion USD, Ariba jest największą platformą zakupową B2B. Poprzez Ariba Spot Buy, SAP Ariba łączy w sieci zapotrzebowania kupujących z szeroką globalną ofertą towarów, aby umożliwić cyfryzację handlu.

 

Więcej informacji o Ariba Spot Buy oraz o korzyściach dla przedsiębiorstw można znaleźć na stronie: www.ariba.com. Dostawców zainteresowanych uczestnictwem w Ariba Spot Buy prosimy o kontakt pod adresem: spotbuysupply@sap.com.