| ![](/p.gif) |
![](/p.gif) |
| Nr artykułu: 7619-2110949-BP Nr producenta: 251210 EAN/GTIN: 4053199958221 |
| |
|
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | Tylna oś 1:16 z samoblokującym mechanizmem różnicowym (Wedico) Tylna oś jest wiernie odwzorowana 11-krotne łożyska kulkowe Koła zębate stożkowe ze stali hartowanej Oś jest wyposażona w samoblokujący mechanizm różnicowy i może być zbudowana z napędem przelotowym lub bez, zarówno wały, jak i osłona osi są zawarte w zakresie dostawy. Oś napędowa jest trwale zablokowana i otwiera się podczas pokonywania zakrętów. Dużą zaletą tej osi napędowej jest to, że do blokad mechanizmu różnicowego NIE są wymagane żadne serwomechanizmy zmiany biegów, cięgna Bowdena i łączniki. Jest to również dobre dla przejrzystości i przestrzeni dostępnej w obudowie. Elementy osi są umieszczone w wzmocnionej obudowie z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości. Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Wyposażenie: Duży prześwit dzięki „wąskiej” obudowie mechanizmu różnicowego (wysokość 35 mm) Przełożenie osi 1: 3, kierunek obrotu można dostosować do swojego modelu, odpowiednio instalując mechanizm różnicowy Koło zębate 4 mm / wał wejściowy Półoś 6mm, pasująca do najpopularniejszych felg w skali 1/16 Prosta konwersja na oś z napędem przelotowym i bez (w zestawie znajdują się zarówno wały, jak i osłona osi) Wymiary tylnej osi DxSxW: 46 x 165 x 35 mm Waga ok. 130 g Dostawa odbywa się jako zestaw ze wstępnie zmontowanym mechanizmem różnicowym Nadaje się do większości typowych zawieszeń osi, w tym do punktu mocowania do systemów zawieszenia osi wahadłowej Dane techniczne: Skala: 1:16 Dostawa obejmuje: Zestaw tylnej osi z samoblokującym mechanizmem różnicowym, Instrukcja obsługi |
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | | ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
![](/p.gif) | Dalsze słowa kluczowe: Veroma, 251210 |
| ![](/p.gif) | ![](/p.gif) |
| |