|  |
 |
| Nr artykułu: 7619-2251924-BP Nr producenta: C6188 EAN/GTIN: 4056534013708 |
| |
|
|  |  |
 | 4-suwowy model samolotu silnik benzynowy NGH GF 38 Wąska konstrukcja, kompaktowa i wydajna Gaźnik WALBRO (zoptymalizowany do NGH GF-38) Wlewka do silnika (wymienna) Wysokiej jakości łożyska kulkowe Wytrzymały trzonek tłoka, 2-krotnie igiełkowy Zapłon oryginalny RCEXL („najlepsze”) Serwis części zamiennych / konserwacyjny Dane techniczne Pojemność skokowa = 37.97cc Otwór = 39,0 mm Skok temperatury: 31.8mm/K Zakres prędkości obrotowej = 1800 -8000 obr./min Współczynnik sprężania = 9:1 Mieszanina oleju/benzyny = 1:35 Świeca zapłonowa = CM-6 Waga silnika z czujnikiem, gaźnikiem i świecy zapłonowej = 1310g Ciężar zapłon = 100g Gaźnik Valbro Custom WT1022 Śmigło (zalecane) = 18 x 10, 19 x 8, 19 x 10, 20 x 8 Silnik benzynowy do modeli latających o masie startowej ok. 6 do 10 kg Wąskie wymiary montażowe i niska waga wyróżniają silnik benzynowy NGH GF-38. Dzięki zamontowanemu poziomo gaźnikowi silnik idealnie nadaje się do montażu w wąskich pokryw silników. NGH GF-38 wygląda wprawdzie na pierwszy rzut oka jak konwencjonalny silnik zapłonowy, ale został zaprojektowany jako silnik benzynowy.] Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Ilość posuwów: 31.8 mm · Maksymalna prędkość obrotowa: 8000 U/min · Pojemność skokowa: 37.97 cm³ · Prędkość obrotowa (min.): 1800 U/min Dostawa obejmuje: Silnik NGH GF-38 Materiał montażowy, drobne części Zapłon elektroniczny 4,8 -8,4V Świeca zapłonowa CM-6 Kolektor wydechowy Instrukcja obsługi: Niemiecki/angielski, rysunek w rozłożeniu na części oraz lista części zamiennych |
|  |  |
 | |  |  |
 | |  |  |
| |