|  |
 |
| Nr artykułu: 7619-2354311-BP Nr producenta: 1010960 EAN/GTIN: 8052870670113 |
| |
|
|  |  |
 | Adapter testowy do stacji ładowania elektrycznego EV-Test100 został specjalnie opracowany jako akcesorium do testowania stacji ładowania elektrycznego. Może służyć do symulacji stanów ładowania i sprawdzania skuteczności zabezpieczeń na stacjach ładowania typu 3 typu e ze złączem typu 2. Gwarantowana jest prosta obsługa w połączeniu z Combi G3 lub Combi G2. Funkcja pomiarowa Uniwersalne gniazda 4 mm do podłączenia do 1- lub 3-fazowego testera instalacji za pomocą przewodów pomiarowych (wtyki bananowe) Oddzielny wyświetlacz fazowy z trzema diodami LED do łatwego sprawdzania napięcia Pokrętło Proximity Pilot (PP) do symulacji różnych obciążeń prądu kabli ładujących Control Pilot (CP) przełącznik obrotowy do symulacji statusu pojazdu elektrycznego A, B, C D Błąd przełącznika obrotowego do symulacji zwarcia między CP i PE (Stan E = błąd) Symulacja błędów PE (uziemienie błąd) Złącze wyjścia sygnału CP w celu sprawdzenia komunikacji między adapterem (= symulowany pojazd elektryczny) a stacją ładującą Wtyczka typu 2 do podłączenia do stacji ładującej, nawet z podłączonym na stałe kablem ładującym Symulacja pojazdu (CP): Różne stany pojazdu od A do D można symulować za pomocą przełącznika obrotowego (zgodnie z IEC 61851) Symulacja kabla (PP): różne kodowania do ładowania kabli z 13, 20, 32 i 63 A, a także „bez kabla” mogą być symulowane za pomocą przełącznika obrotowego Symulacja błędu: Symulacja zwarcia między CP i PE za pomocą przełącznika obrotowego (stan E = błąd) Wyświetlanie napięć fazowych za pomocą diod LED Testowanie stacji ładowania elektrycznego nawet z podłączonym na stałe kablem ładującym Do symulacji pojazdu (CP): Zgodnie z IEC 61851 można symulować stany A, B, C, D i E. Różne stany pojazdu ustawia się za pomocą przełącznika obrotowego. Stan A - brak podłączonego pojazdu Stan B: Pojazd podłączony, ale nie gotowy do ładowania Stan C - Pojazd podłączony i gotowy do ładowania, wentylacja miejsca ładowania nie jest wymagana Stan D - pojazd podłączony i gotowy do ładowania, wymagana jest wentylacja miejsca ładowania Stan E - Błąd: Zwarcie CP-PE przez diodę wewnętrzną Kabel do symulacji (PP): Różne kody dla kabli ładujących 13, 20, 32 i 63 A można symulować. Ponadto możliwe jest zasymulowanie stanu brak kabla. Różne kable ładowania są symulowane poprzez przełączanie różnych rezystorów między PP i PE za pomocą przełącznika obrotowego. Zgodnie z IEC 61851 możliwe są następujące wartości: Bez kabla: ∞ Ohm 13 A kabel 1,5 k Ohm 20 A kabel 680 Ohm 32 A kabel 220 Ohm Kabel 63 A 100 Ohm Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Napięcie wejściowe: maks.415 V ~ faza-faza, CAT III 300 V, (50 Hz, 60 Hz) +/- 5% Stopień zanieczyszczenia: 2 · Kalibracja: Fabryczna (bez certyfikatu) · Kategoria pomiarowa: CAT III 300 V · Pasuje do marki: HT Instruments · Rodzaj (typ producenta): EV-TEST100 · Rodzaj produktu: Adapter testowy |
|  |  |
 | |  |  |
 | |  |  |
| |