| |
|
| Nr artykułu: 7619-2758415-BP Nr producenta: EFS 2000-0 EAN/GTIN: 4045761274273 |
| |
|
| | |
| Waga szkolna Kern EFS 2000-0, Zakres pomiaru maks.: 2.2 kg, Podziałka: 1 g Waga szkolna EFS 2000-0, zakres ważenia 2200 g, możliwość odczytu 1 g Prosta i wygodna obsługa za pomocą 2 przycisków, dzięki czemu dobrze nadaje się również do użytku szkolnego i dydaktycznego. Duża płytka wagowa, idealna do większych próbek, słoików, pojemników itp. Praktyczna dodatkowa funkcja ważenia upraszcza formulację. Bardzo płaska konstrukcja Możliwość złożenia do przechowywania Pewne i stabilne ustawienie gwarantują gumowe nóżki Praktyczna blokada transportowa zapobiega przeciążeniu urządzenia ważącego podczas układania w stosy, przechowywania lub transportu. Duży, kontrastowy wyświetlacz, ułatwia odczyt. Wyposażenie: Ważenie do 2200 gPomiar 1 g Dane techniczne: Długość powierzchni ważenia: 127 mm · Długość produktu: 205 mm · Kalibracja: Fabryczna (bez certyfikatu) · Kolor producenta: biały · Materiał płytek: tworzywo sztuczne · Podziałka: 1 g · Powtarzalność: 1 g · Szerokość powierzchni ważenia: 134 mm · Szerokość produktu: 145 mm · Waga: 550 g · Wysokość produktu: 46.50 mm · Zakres pomiaru maks.: 2.2 kg |
| | |
| | | |
| | | |
| | | Oferty (2) | | |
| | Stan magazynu | | | Wysyłka | | | | | | | | | | | | | | | | PLN 107,12* | od PLN 139,88* | PLN 162,48* | | | | Magazyn 7619 | | | | | | PLN 16,25* | od PLN 187,28* | PLN 217,50* | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Ceny: Magazyn 7619 | | Liczba zamawianego produktu | Netto | Brutto | Jednostka | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 szt. zawiera 1 paczka (od PLN 187,28* za paczka) |
|
| | | | | Stan magazynu: Magazyn 7619 | | Wysyłka: Magazyn 7619 | | | | | | Wartość zamówienia | Wysyłka | od PLN 0,00* | PLN 16,25* | | od PLN 333,00* | Dostawa bezpłatna |
|
| | | | | Zasady zwrotu artykułu: Magazyn 7619 | | | Anulowanie, wymiana lub zwrot tego artykułu są wykluczone. | Okres gwarancyjny wg Ogólnych Warunków Handlowych pozostaje niezależny od podanych praw do zwrotu. |
|
| | | | | | | |
|