|  |
 |
| Nr artykułu: 7619-2861950-BP Nr producenta: 50464 EAN/GTIN: 4006209504642 |
| |
|
|  |  |
 | Przenośnik taśmowy 24V Idealny model szkoleniowy, symulacyjny i demonstracyjny do szkoleń i dalszej edukacji, automatyki przemysłowej i Przemysłu 4.0/cyfryzacji Gotowy, stabilny model treningowy Zamontowany na stabilnej drewnianej desce, model zapakowany jest w solidne kartonowe pudełko Opcjonalnie dostępne w standardowym napięciu 9V oraz w ogólnoświatowym standardzie przemysłowym 24V UWAGA: Sterowanie PLC 24V jest niezbędne do działania Przenośnik taśmowy o długości 275 mm transportuje detale o średnicy do 29 mm. Kilka przenośników taśmowych można połączyć, tworząc przenośnik taśmowy o dowolnej długości. Model można idealnie połączyć z modelem szkoleniowym „robot 3-osiowy z chwytakiem”. Podłączenie do sterowania SPS: Model posiada płytkę drukowaną z przekaźnikami do zmiany kierunku obrotów silników. Wszystkie wejścia i wyjścia wyprowadzone są zarówno na złącza skrzynkowe (26-pinowe, raster 2,54mm) jak i na listwach zaciskowych z zaciskami wtykowymi (wciskane). Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Pobór prądu: I = ok. 4,8A Wejścia cyfrowe: 22 Wejścia analogowe 0-10V DC: 1 Wejścia szybkiego licznika: 5 lub 10 (z wykrywaniem kierunku) Wyjścia 24V: 35 · Napięcie robocze: 24 V Dostawa obejmuje: Silnik XS (silnik prądu stałego) przycisk (wyłącznik krańcowy) 2x fototranzystor 2x bariery świetlne LED Wymagania systemu: Sterowanie PLC Wskazówki: Dalsze materiały dydaktyczne: Innowacyjny materiał dydaktyczny firmy fischertechnik pomaga w praktycznym przekazywaniu wiedzy technicznej i przybliżaniu jej uczniom, studentom lub praktykantom. Dołączona książeczka dydaktyczna z lektorem i materiałami dydaktycznymi oferuje ilustracyjne modele i zadania do szybkiego przygotowania lekcji, zawiera problemy i ich rozwiązanie, materiały informacyjne i szablony kopii.Materiały dydaktyczne można bezpłatnie pobrać z portalu eLearning. |
|  |  |
 | |  |  |
 | |  |  |
| |