|  |
 |
| Nr artykułu: 7619-2861952-BP Nr producenta: 511938 EAN/GTIN: brak danych |
| |
|
|  |  |
 | Robot 3-osiowy z chwytakiem 24V Idealny model szkoleniowy, symulacyjny i demonstracyjny do szkoleń i dalszej edukacji, automatyki przemysłowej i Przemysłu 4.0/cyfryzacji Gotowy, stabilny model treningowy Zamontowany na stabilnej drewnianej desce, model zapakowany jest w solidne kartonowe pudełko Opcjonalnie dostępne w standardowym napięciu 9V oraz w ogólnoświatowym standardzie przemysłowym 24V UWAGA: Sterowanie PLC 24V jest niezbędne do działania 3-osiowy robot z chwytakami pozycjonuje detale szybko i precyzyjnie w przestrzeni trójwymiarowej. Stopnie swobody: oś 1: obrót o 180°, oś 2: przód/tył 90 mm, oś 3: podnoszenie/opuszczanie 150 mm. Model można idealnie łączyć z modelami treningowymi „przenośnik taśmowy”, „wykrawarka” i „linia rowerowa”. Podłączenie do sterowania SPS: Model posiada płytkę drukowaną z przekaźnikami do zmiany kierunku obrotów silników. Wszystkie wejścia i wyjścia wyprowadzone są zarówno na złącza skrzynkowe (26-pinowe, raster 2,54mm) jak i na listwach zaciskowych z zaciskami wtykowymi (wciskane). Uwaga! Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Jeśli możemy poprawić go dzięki Tobie, prosimy o kontakt. Dane techniczne: Dalsze dane techniczne: Wejścia cyfrowe: 8 Wyjścia 24V: 8 · Napięcie robocze: 24 V Dostawa obejmuje: 2x silnik XS (silnik prądu stałego) 2x silnik enkodera (silnik prądu stałego z enkoderem magnetycznym) 4x przycisk (wyłącznik krańcowy) Wymagania systemu: Sterowanie PLC Wskazówki: Dalsze materiały dydaktyczne: Innowacyjny materiał dydaktyczny firmy fischertechnik pomaga w praktycznym przekazywaniu wiedzy technicznej i przybliżaniu jej uczniom, studentom lub praktykantom. Dołączona książeczka dydaktyczna z lektorem i materiałami dydaktycznymi zawiera ilustracyjne modele i zadania do szybkiego przygotowania lekcji, zawiera problemy i ich rozwiązania, materiały informacyjne i szablony kopii.Materiały dydaktyczne można bezpłatnie pobrać z portalu eLearning. |
|  |  |
 | |  |  |
| |